Seura

Arctic Triathlon ry on vuonna 1989 perustettu Suomen Triathlonliiton alainen jäsenseura. Seuran toimintaa suunnittelee ja organisoi vuosikokouksessa valittava hallitus. Jokaisella seuran jäsenellä on mahdollisuus päästä vaikuttamaan seuran toimintaan.

Järjestämme yhteistreenejä ympäri vuoden sekä sisällä että ulkona. Lisäksi järjestämme leikkimielisen seuran kisatapahtuman Arktisen rykäyksen kesäisin.

Reeniviikonloppuja järjestämme syksyisin ja keväisin. Syksyllä 2023 mukana valmennusjoukoissa oli Kaisa Sali.

Rento yhteinen illanvietto eli Seurailta pidetään syksyisin. Seuralla on myös kontakteja kokeneisiin paikallisiin triathlonvalmentajiin, jos kaipaat harjoitteluusi lisää tehoa ja tavoitteellisuutta.

Yhteistreenit kesällä 2022